środa, 26 sierpnia 2015

Fajną reklamę dzisiaj widziałem ( zasłyszane w trolejbusie ;-) )

Włączyłem w tym miesiącu telewizor. No niestety mam. Czasem psuję odbiornik albo antenę ale zaraz żona załatwia nowe, więc mam. No i włączył się taki kanał TVN 24. Ja go kojarzę bo tam zawsze jakieś pierdoły bez znaczenia lecą i puszczają to jako „informacje” a to jakiś wypadek a to jeden burak zwany politykiem coś powie i przez 2 dni buraki z konkurencyjnych watah komentują to co on powiedział a potem przez 2 dni są komentarze do komentarzy. Za granicą to w takich kanałach puszczają coś o sytuacji w Syrii, gospodarce w Chinach czy wirówkach w Iranie. Ale tu luzik żeby widz sobie szarych komórek nie nadszarpnął.

Dziś był łoś w rzece, co najmniej pół godziny kuwa pokazywali jak łoś stoi w rzece, serio, patrzyłem kątem oka przy gotowaniu. Przerywane reklamami i potem znowu łoś w rzece. Taki National Geographic ale bez akcji. W National Geographic to by go jakiś lew pożarł czy urodził by młode, czy coś. A ten sobie tylko stał.



No ale miało być o reklamie bo była fajna. Oglądałem bez głosu więc trochę musiałem się domyślać. Wyglądało to tak:

Jakiś lachonia wychodziła ze sklepu a tam dziadek żebrak mówi "dorzuć złotówkę na chleb". Ta mówi - sama nie mam bo nie mogę znaleźć pracy więc dziadek odwraca się mrucząc "no nic, zjem jutro". W tle kontener na używane ciuchy ale już wszystko wygrzebane więc dla dziadka nic już nie było.



Potem sobie szła po ulicy i znalazła puszkę, tyle że chyba nie była z amelinium (nie zwrotna) więc ją wyrzuciła. W dodatku jakiś facet odwrócił się patrząc na nią od tyłu. To chyba symbol tego że jak nie ma kasy to może zarobić tak jakoś "w naturze".



 I tak sobie doszła na plażę do innych lachoniów i nie tylko. Tam komóra i dawaj oglądać jakieś demoty opozycyjne. A tam na democie jak w Korei Północnej  - pusto, zero motoryzacji, fontanna na cześć wodza i jakiś biedak na rowerze.



Coś ją to ruszyło i poszła złożyć kwiaty pod pomnikami bohaterów czyli ludzi których władze w tamtym czasie podejmowały debilne decyzje, kradły, trzymały prosty lud w biedzie i oczywiście trzymały kompletnie nieuzbrojonych jak nas teraz. No to sąsiedzi tych bohaterów wspólnymi siłami wykończyli (głównie Niemcy co to ich politykę wspiera teraz PO ).



Następnie był kadr z bohaterami, kościołem i flagą Polski (a nie z tą gwiazdkową z UE; i nie było tablicy "dofinansowane ze środków UE!!!) - tacy anarchiści!



Potem gdzieś szli z naszymi flagami i jakimiś tam jeszcze (nie wiem jakimi bo mi za szybko mignęło). Ale myślę, że szli pod parlament odłączyć te ryje od koryta. Było ich mało ale rozumiem ten symbol bo większość młodych ludzi została wykopana przez polityków z Polski za granicę. Aha i było jeszcze takie logo:


;-)
oryginał reklamy: https://www.youtube.com/watch?v=kW2dLjfw47I


UPDATE: tak patrzę w twittery i widzę że generalnie nad łosiem znęca się pół dziennikarskiej Polski. Nie miałem zamiaru wpisywać się w główny trend a łoś tu tak tylko pobocznie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz