środa, 17 czerwca 2015

Nowy trend w reklamie czyli głos z Ulicy Prawdy

Od jakiegoś czasu na portalach internetowych coraz więcej jest treści udających artykuły danego portalu ale będące reklamą. Lub, jak się okazuje, propagandą. Przyzwyczaiłem się do tego na portalach popularnych i odruch nieklikania w nie mam wyrobiony.
W pewnych miejscach jednak się tego nie spodziewam. Dziś na stronie foreignpolicy.com zobaczyłem artykuł o tym że USA i Rosja, mogą być politycznie bliżej siebie niż się o tym sądzi.
Ciekawy o co chodzi klikam. Czytam to z coraz bardziej rozszerzonymi oczami bo i styl dziennikarstwa jakiś podrzędny (nietypowy dla FP) i treści mocno mi się kłócą z własną wiedzą. Po pewnym czasie rozglądam się gdzie jestem, a to jakiś portal Russia Direct ( russia-direct.org ).
Z Moskwy sobie nadają. Z ulicy Prawdy :-)

24 bld.4 Pravdy street,
125993 Moscow, Russia
Rossiyskaya gazeta office

Cofam się na stronę FP i patrzę a tu wszedłem w artykuł sponsorowany.

Jak to w tych czasach trzeba uważać...



PS. FP nadaje z Waszyngtonu więc tu spodziewamy się raczej amerykańskiej propagandy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz