piątek, 4 grudnia 2015

Róbta co chceta


Przyznam że podoba mi się wycie różnych autorytetów serwowane nam 24/7 przez mainstreamowe i zagraniczne media, mówiąc w skrócie - niemieckie (+ oczywiście Wyborcza). Wyciągają kogo się da. Nawet nauczyciela obecnego prezydenta. Wszystkie autorytety to oczywiście persony pasące się przy państwowym korytku albo obrastające w tłuszcz się na zachodnich grantach. 



Widać PiS na serio chce pewne grupy odciągnąć od żłoba, co boli, więc kwiczą pod niebiosa. Jest to dla mnie satysfakcja bo boli tych co pomagają w żyłowaniu biedoty do ostatniego grosza a z drugiej strony opowiadają brednie o najlepszych latach Polski w historii. Dla nich PiS musi w snach wyglądać jak na poniższym obrazku. Życzę żeby codziennie budzili się zlani zimnym potem.



Co prawda te grupy są silne i nie odpuszczają. Przypuszczam że z kwiatami powitali by odsiecz z Zachodu. Już piszą artykuły do zachodniej prasy. Dziewięć organizacji nawet poskarżyło się na PiS w liście do Rady Europy. To może od razu poprosimy o okupację?:


Raczej nie doczekam się realnych zmian ekonomicznych i ustrojowych od rządzącej obecnie opcji. Ale gdy się nie ma co się lubi... Tak więc orać, orać chłopaki okopanych szmaciarzy z poprzedniej ekipy. Ja biorę popcorn i siadam wygodnie.
A za was wezmę się po Nowym Roku. Przez następny miesiąc macie na pewno u mnie carte blanche. Tylko trzy słowa do PiS - Róbta co chceta :-)


PS. Z cała zadyma z trybunałem chyba najlepiej, w krótkiej formie, wyjaśniona jest tu:

PS II. Trafiłem w sieci na Rycha na Piątek :-)




PS III. 



Możliwe że on mówi inaczej niż na podpisach : " "Przyjechałem bo Pan ma pieniądze rozdawać niby. Za wyjście na ulicę"
Dyskusja i źródło: https://twitter.com/malyy5/status/672768716917096448







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz